איך לשלוח ניוזלטר

יש לי לקוחות שהרימו את המכירות רק עם השימוש בכלים האלה.

לדוגמה, לקוחה שמילאה 150 חדרים במלון תוך שבועיים בלי אפילו מודעה אחת בפייסבוק או בעיתון, רק משימוש נכון בסמס, מיילים ודפי נחיתה.

ויש לי עוד מלא דוגמאות. הנה כמה טיפים חשובים להצלחה בדיוור: 1. לפני שאפשר להפיץ מיילים (או סמסים) צריך ליצור ולטפח רשימת תפוצה באופן קבוע. בלי רשימה של מיילים / מספרי סלולר ממש קשה לעשות הפצה אפקטיבית. בלי להתבייש, אוספים מלקוחות טלפונים ומיילים כדי שיהיה למי לשלוח את הדיוור. 2. אפשר לחלק מתנות כדי לקבל פרטי קשר. חוברת מתכונים, טיפים, איך לעשות משהו - וגם מתנות ממשיות כמו הנחה או מתנה.

זה לגיטימי - אבל חובה לזכור שמי שנרשם רשאי לאחר מכן להסיר את עצמו מרשימת הדיוור.

לכן ההמלצה שלי היא לתת מתנה שלא עולה לך (לדוגמה שיתוף בידע בעל ערך) או, אם מדובר במתנה שכן עולה לך, להגביל את הכמות או לעשות הגרלה וכו'. 3. מיילים, סמס או וואצאפ? כל אחת מהאופציות יכולה להתאים. אפשר לשלב, לדוגמה להוציא סמס עם קישור לדף נחיתה שבו ממלאים פרטים ואז מקבלים מייל אוטומטי +מצטרפים לרשימת תפוצה. לגבי וואצאפ, הפצה כמותית יכולה לתת תוצאות מעולות במכירות אבל גם לעצבן את הלקוחות שלך, כי וואצאפ נחשב "אזור אישי". בנוסף, הפצה לרשימות תפוצה היא מוגבלת ביעילות שלה. לפרטים אפשר לפנות אליי. 4. סמס אפקטיבי: ניוזלטר בסמס הוא פתרון מצוין למי שיש לו רק מספרי טלפון של לקוחות, בלי מיילים. סמס הוא שיטת דיוור טובה מאוד ולמרות שיש לו פחות פתיחות מבעבר הוא מגיע לרוב הנמענים. אפשר ליצור ניוזלטר מעוצב מאוד או ממש פשוט, לבחירך.

5. הכי פשוט, הכי טוב! במקרים רבים מייל פשוט, שמעוצב כמו מסר אישי רגיל, עושה את העבודה הטובה ביותר. הסיבה היא שמערכות כמו ג'ימייל, וואלה וכו' נוטות לחסום מיילים שהם מאוד מעוצבים ובמיוחד אם הם מבוססים על תמונה (ואז זה מועבר אוטומטית לתיבת הספאם). במקרה הטוב הם מאפשרים למייל לעבור אבל לא מציגים את התמונה. אפשר לצרף תמונות קטנות לאורך הטקסט, כמו באימייל הזה. יתרון נוסף הוא שלא צריך להשקיע המון זמן בעיצוב. יתרון נוסף נוסף הוא שרוב המיילים נפתחים היום בטלפון, ואז כל נמען רואה משהו אחר (בהתאם לדגם שיש לו). וכך קורה שמייל מעוצב בקפידה נראה זוועה. הפתרון הוא לא לעצב בכבדות. Keep It Simple. 6. על מה לכתוב בניוזלטר? יש מספר נוסחאות: יש את הניוזלטר המכירתי הארוך, שפונה לרגש. יש את הניוזלטר הקצר שמשתף בתוהנה ומכוון לדף נחיתה. יש את הניוזלטר החברתי של "הי מה שלומך" שנועד רק להזכיר את קיומך. יש את הניוזלטר הארגוני, שכולל מספר פינות (פתיח אקטואלי, טיפ, מה חדש בעסק, המלצה של לקוח, הזמנה לאירוע וכו'). זה יהיה בדרך כלל ניוזלטר יותר מעוצב. מה נכון? מה שבאפשרותך לבצע מבחינת זמן ועומס עבודה. העיקר שהניוזלטר יישלח! 7. כל כמה זמן לשלוח דיוור למאגר הנמענים? הפייבוריט שלי הוא אחת לשבוע או שבועיים. לכל הפחות אחת לחודש. במקרה של סדרת טיפים זה יכול להגיע לדיוור על בסיס יומיומי. חשוב שהשם שלך יישאר בתודעה של הנענים באופן קבוע. ואז אם יום אחד הם זקוקים לשירות או למוצר שלך, שמך יעלה! כן, יהיו את אלה שיסירו את עצמם מהרשימה, זה לא אומר שהם יפסיקו לעקוב אחריך בערוצים אחרים ולא אומר שהם יפסיקו להיות לקוחות. אז לא להיבהל ולא לעצור דיוור. 8. לקחת איש מקצוע? לדעתי הבלתי משוחדת, כן. ראיתי המון טעויות שנעשו על-ידי בעלי עסקים, חבל. וראיתי גם המון עסקים שפשוט לא הגיעו לשלוח את הדיוור... וזו הטעות הגדולה מכולן. איש מקצוע ידחוף אותך קדימה ויכול לייצר לך הכנסה משיווק שבוצע בפועל. היו לי מלא לקוחות שהגדילו מכירות משימוש נכון בניוזלטרים הכי פשוטים. אין מה לעשות, הדיוור עובד. הסוד הגדול הוא... לשלוח אותו לנמענים שלך!

אני אוודא שיש לך ניוזלטר ושהוא אכן מדוור קבוע :) לפרטים על דיוור וניוזלטרים אפשר לפנות אליי ישירות - 052-6848604 רחלי נטע


קבלו הצעת מחיר!