טיפ שיווק


קרה לך שלא הצלחת להעביר את המסר שלך לצד השני?

בכל פעולה שיווקית יש כמה וכמה נקודות מבט:

יש את נקודת המבט של בעל העסק...

את נקודת המבט של הלקוח הרלוונטי, זה שבאמת יקנה את המוצר...

ואת נקודות המבט (הרבות מאוד) של כל היתר, אלה שככל הנראה לא יהפכו ללקוחות.

בשיווק אנחנו שואפים קודם כל לחבר בין בעל העסק לבין הלקוח הרלוונטי כדי להשיג הבנה.

הבנה היא ההרגשה ששניכם באותו ראש.

איך עושים את זה?

מה שאני עושה זה "להיכנס לראש של הלקוחות שלי" ולראות את הדברים מנקודת המבט שלהם.

נניח קהל היעד שלך הוא אימהות מהאזור שלך – שאלת את עצמך מה יעניין אותן?

מה מפריע להן?

מה יעזור להן לדעתן?

לאחר מכן לוקחים את כל התובנות האלה וכותבים פוסט שיתקשר את המסר כך שהלקוחות ירגישו שהמסר ממש מדבר אליהם!

ואם עדיין יוצא לך לבזבז זמן יקר על כתיבת תכנים לפייסבוק, כנראה שעדיף לך לשכור את השירותים שלנו :)

מתי נוכל לדבר?

  הירשמו לרשימת התפוצה שלנו  
  • שוקו בניית אתרים, שיווק וקידום

© 2020 כל הזכויות שמורות. שוקו מרקטינג