להיות ראשון בגוגל!

להיות ראשון בגוגל זה לגמרי להיט. זה מביא לעסק מ-ל-א תשומת לב.

זה המקום הכי "חם" לפרסם בו את העסק שלך!

נעים להכיר: קידום ממומן בגוגל הוא הפרסום שיביא אותך מהר ובקלות (ובמחיר התחרותי ביותר) למקום הראשון בגוגל על ביטויים שווים.

יש לקידום הזה פלוסים רבים אם יודעים מה לעשות, איזה קמפיין להעלות ומה שווה יותר.

הנה דוגמה נפוצה:

יוסי מחפש מקדחה טובה במחיר טוב.

הוא נכנס לגוגל ומקליד "מקדחה מומלצת". עכשיו הוא יקבל מגוגל רשימה של אפשרויות שעונות על החיפוש שלו. חלק מהאפשרויות האלה יהיו פרסומיות (כתוב לידן "מודעה") וחלק לא (ואז הן נקראות "אורגניות").

אבל ליוסי שלנו לא באמת משנה אם זה פרסומי או לא, כרגע הוא בסך הכל מחפש מידע. אז הוא עובר על הרשימה במהירות ומחפש כותרות שנראות לו רלוונטיות עבורו. הוא מקליק עליהן כדי לקבל פרטים נוספים ואז עובר לאתר או לדף נחיתה.

עד כאן, הכל טוב.

אבל לפעמים יוסי מגיע לאתר שנראה לו לא רלוונטי, הוא לא ישאיר פרטים ויחזור לגוגל להמשיך בחיפוש...

כאן אנחנו מגיעים למחסום הראשון לקידום מוצלח בגוגל – אתר לא רלוונטי.

כל אחד יכול לשלם לגוגל שיפרסמו אותו, וגוגל גם ייקחו לו את הכסף.

אבל אם הפרסום לא טוב, העסק הזה יאבד כסף.

בהחלט יש מה לדעת לגבי קמפיין מקצועי ונכון, שעובד למענך.

נוסחה מנצחת

קידום מוצלח בגוגל יכלול לפחות 2 מרכיבים:

1. קידום של מילות מפתח במנוע של גוגל (כמו בדוגמה עם יוסי) כדי להכניס לקוחות לאתר או לדף הנחיתה שלך,

2. ובנוסף קמפיין Remarketing, שבו באנרים "רודפים" אחרי הגולש ברחבי האינטרנט – אחרי שהוא נכנס לאתר – כדי להזכיר לו שוב ושוב את העסק שלך.

יש כלים נוספים שאפשר לנצל לקידום, אבל כדאי להתחיל בבסיס.

איך זה עובד?

יוסי מחפש בגוגל מוצר שהעסק שלך מוכר, נניח מקדחה.

יוסי מקליד בגוגל מילות מפתח כגון 'מקדחה לבית' >> המודעה שלך עולה, לדוגמה "מקדחות איכותיות לבית במחירים מעולים, אחריות – היכנס עכשיו!"

המודעה מעניינת את יוסי. הוא מקליק עליה ומגיע לאתר שלך, לעמוד שמוקדש למקדחות.

אם האתר שלך עולה מהר ונראה טוב (שירות שאני נותנת), ויש בו מקדחות איכותיות במחירים שווים (שזה מה שהובטח במודעה), אז יוסי יעשה אחד מ-3 דברים:

- יזמין מקדחה

- ישאיר פרטים לנציג מכירות

- ירצה לחשוב על זה, יצא מהאתר וימשיך לגלוש בגוגל

בכל אחד מהמקרים האלה אנחנו רוצים עכשיו לשמור על קשר עם הגולש – והנה ההזדמנות שגוגל מציעים לנו!

שם המשחק בפרסום הוא לדעת מי הלקוח שמתעניין במוצרים שלך.

אם לקוח נכנס לעסק ויוצא בלי להשאיר פרטים אז העסק נשאר מופסד. אם לקוח נכנס לעסק, אפילו לדקה, אבל השאיר פרטים – העסק יכול עכשיו לזהות אותו ולשמור איתו על הקשר.

גוגל מאפשרים לנו להכניס גולש לאתר ואז להמשיך לשמור איתו על הקשר וגם אם הוא לא השאיר פרטים!

באנרים מעוצבים ימשיכו להופיע ללקוח באתרים אחרים שהוא גולש בהם, וינסו להחזיר אותו אל האתר שלך.

הקמפיין מנוהל כמובן ברמה המקצועית ביותר והשירות כולל מדידת ביצועים וטיוב נתונים בלתי פוסק כדי להשיג את התוצאות הטובות יותר.


אשמח לתת לך הצעת מחיר לקידום ממומן בגוגל שמותאם לעסק שלך: 052-6848604.

רחלי

  הירשמו לרשימת התפוצה שלנו  
  • שוקו בניית אתרים, שיווק וקידום

© 2020 כל הזכויות שמורות. שוקו מרקטינג