מאיפה מתחילים לכתוב תוכן שיווקי?


לא תמיד קל להתחיל לכתוב תוכן לניוזלטר.

אם אי פעם קרה לך שישבת מול המסך הריק ולא ידעת מאיפה להביא רעיון לכתיבה, הנה מה שאני עושה כדי לקבל השראה:

אני מתחילה לעבור על נושאים אקטואליים שונים (תוך הימנעות ממסרים שליליים).

ואז שואלת את עצמי, "אילו הייתי נפגשת עכשיו עם אחד הלקוחות שלי לשיחה קלילה, על מה הייתי מדברת?"

ברגע שיש לי את נקודת הפתיחה זה ממש קל!

אני אישית כותבת בסגנון של דיאלוג: אני אמרתי ואז הוא ענה ואז אני אמרתי וכן הלאה. עוברים במהירות על נושאים לשיחה - ובינגו!

לפעמים יש מספר אירועים משמעותיים במקביל.

במה לבחור?

אני אישית נמנעת ככל האפשר מכתיבה על פוליטיקה אבל אם זה הדבר הכי "חם" וצריך להתייחס אליו אז רק עם מנה גדושה של קלילות.

לדוגמה, בזמן בחירות אפשר לעשות מבצע "ראש בראש" או "הצביעו על מה לעשות הנחה" ועוד.

נושאים אקטואליים תמיד הם:

מזג אוויר

חגים וחגיגות

אומנים גדולים

ציטוטים על-זמניים

היום בהיסטוריה (יש שפע של רעיונות בוויקיפדיה), וכו'.

בתמונות: ברכות חינמיות בעיצוב שלי, ששלחתי ללקוחותיי לחג השבועות.

אגב, שליחת ברכות חינמיות היא מסורת שלי, אפשר להירשם למטה לרשימת התפוצה שלי כדי לקבל ברכות לפני כל חג :)

שיווק במיקור חוץ יכול לקדם את העסק שלך!

מתי נוכל לדבר כמה דקות?

  הירשמו לרשימת התפוצה שלנו  
  • שוקו בניית אתרים, שיווק וקידום

© 2020 כל הזכויות שמורות. שוקו מרקטינג