מתי לאחרונה היית בקשר עם הלקוחות שלך?


ה-עיקרון החשוב ביותר בשיווק

זה שאי אפשר להתקדם בלעדיו

שאחראי להגדלת ההכנסות הוא השמירה על הקשר.

שמירה על הקשר היא לא פעולה של "פעם ב-", או "שליחת ברכה בחגים" ודברים כאלה.

שמירה על קשר בדיוק כמו עם חברים: צריך לעדכן אנשים מה קורה אצלך. לשתף בפעולה מוצלחת, להעשיר אותם בפיסת מידע.

עד כמה זה עוצמתי? הנה דוגמה:

בזמן שייעצתי ללקוחה מתחום האופנה גיליתי שהיא לא מפעילה את מועדון הלקוחות שלה. היו לה אלפי שמות וטלפונים במאגר (!) ואף אחד לא עשה כלום עם האוצר הזה. איזה בזבוז!

הקמתי לה מערך שליחה שבועית של סמס עם דף נחיתה, שבו הצגנו בכל פעם דגמים חדשים אחרים. הסמס היה ממוען אישית לכל לקוחה, והיה מספיק ארוך כדי להכניס מסר מעניין (לא רק 70 תווים). בפתיח של דף הנחיתה הכנסתי הסבר קצר על הדגמים הנבחרים, מה מיוחד בהם.

במקביל, התחלתי להעלות עבורה פוסטים מעוצבים לפייסבוק העסקי ולהחיות אותו.

תוך מספר שליחות המכירות הראו מגמת עלייה קבועה ויציבה והמשיכו לצמוח – רק מהפעולה הקטנה הזאת. עכשיו היו תקציבים לפרסומים יקרים יותר ומשם הצמיחה הלכה וגדלה.

אם אין לך את הזמן ואת הרצון להתעסק עם השיווק שלך – כדאי לבצע שיווק במיקור חוץ.

הכי טוב שנדבר – אשמח לשמוע ממך!

  הירשמו לרשימת התפוצה שלנו  
  • שוקו בניית אתרים, שיווק וקידום

© 2020 כל הזכויות שמורות. שוקו מרקטינג