עוד על עיצוב לוגו


לוגו הוא אחד הדברים היותר אישיים לבעל עסק.

בעיצוב לוגו חיוני להקשיב ללקוח ומצד שני... להנחות את הלקוח אל הלוגו המקצועי ביותר.

גם כיועצת עסקית וגם כיום כבעלת עסק ליוויתי לקוחות וגם עיצבתי עבורם לוגו.

כל לוגו מספר סיפור אחר.

בשלב החשיבה חשוב ביותר ללמוד על העסק. מה השירות? מה המסר של בעל העסק? מי קהל היעד?

בחרתי כאן 3 דוגמאות מהמבחר הרחב של עיצובים שלי:

נשירה הוא פרויקט שירה בציבור לציבור נשי חרדי. הלוגו בצבעוניות מהודרת מצד אחד ומצד שני חמה ואישית כדי לאפשר למשתתפות להרגיש שהן לוקחות את הזמן לעצמן ועדיין נשארות בחברה אוהבת ונעימה.

גם Home Made נועד לציבור נשי חרדי אבל כאן הלכתי על סממנים של wellness תוך הימנעות מהמלכודת של דיאטה ותוך הקפדה על עולם הערכים החרדי.

הלוגו של ד"ר פזילוב עוצב מתלכתחילה סביב גוון טורקיז שאהוב על הלקוח במיוחד ומאפיין את הקליניקה.

שלושה סיפורי רקע שונים.

שלוש מטרות עסקיות שונות.

בכל המקרים הקפדתי על הכללים הבסיסיים לעיצוב לוגו.


לייעוץ לגבי עיצוב הלוגו שלך, אפשר לפנות אליי.

  הירשמו לרשימת התפוצה שלנו  
  • שוקו בניית אתרים, שיווק וקידום

© 2020 כל הזכויות שמורות. שוקו מרקטינג