כללים לעיצוב לוגו מודרני


המשפט הידוע Less Is More הוא נכון במיוחד לעיצוב לוגו מודרני.

אחד ממעצבי הלוגו המובילים בעולם, לינדון לידר (שעיצב בין היתר את הלוגו החדש של FedEx) אומר, "אני שואף לשני דברים בעיצוב: פשטות ובהירות. עיצוב גדול הוא התוצר של שני אלה."

אמת.

בתמונה המצורפת למאמר אפשר לראות איך לוגואים מפורסמים עברו ממורכבות לפשטות.


הצעד הראשון הוא להגדיר את התקציב שבאפשרותכם (וברצונכם) להשקיע במיתוג העסק. יש טווחי מחירים אדירים בין החברות השונות ובסופו של דבר צריך לזכור שהלוגו של גוגל עוצב על-ידי מעצבת בתחילת דרכה במחיר סמלי (כמו לוגואים מפורסמים רבים אחרים).


לאחר מכן מתחילים בחיפוש השראה: אני מחפשת באינטרנט מאמרים על עיצובי לוגו מוצלחים בתחום שבו אני רוצה לעצב לוגו. טיפ: בשורת החיפוש כדאי לציין את השנה הנוכחית כדי לוודא שהתוצאות הן עדכניות. אני אישית מחפשת רק באנגלית, כדי לקבל את התוצאות הכי מעודכנות.


מצאתם עיצוב מדליק? חכו רגע ותשאלו את עצמכם: אם הלוגו הזה יודפס בקטן על עט, האם אפשר יהיה לראות אותו? ואם תצטרכו להדפיס אותו בשחור-לבן, האם הוא עדיין ייראה ברור?

אם לא, תחפשו רעיון פשוט יותר.


בשורה התחתונה לוגו טוב הוא סמל.

לייעוץ לגבי מיתוג ובניית לוגו אפשר לפנות אליי :)


  הירשמו לרשימת התפוצה שלנו  
  • שוקו בניית אתרים, שיווק וקידום

© 2020 כל הזכויות שמורות. שוקו מרקטינג