לקבלת הצעת מחיר מדויקת לחצו כאן

רוצה להתקדם לגוגל?

הגעת למקום הנכון!

חברה לבניית אתרים וקידום בגוגל

המומחיות שלנו היא לעזור לעסקים לצמוח דרך גוגל.

אנחנו מספקים שירות בהתאמה אישית לכל לקוח ופרויקט. נעשה את מה שנדרש כדי שהעסק שלך יפרוץ קדימה בגוגל וישיג תוצאות.

בניית אתרים שנותנים תוצאות מצוינות

בתור חברה לבניית אתרים התפקיד שלנו הוא ללוות אותך בתהליך בניית אתר חדש.

בניית אתר יכול להיות תהליך מבלבל ומלחיץ. מלא רעיונות רצים לך בראש. בטח ראית אתרים של מתחרים ואתרים אחרים ושאלת את החברים הקרובים…

מה עושים עכשיו על כל המידע הזה?

והאם זה באמת מה שיקדם אותך בגוגל?

חבילת השירות שלנו לבניית אתרים כוללת ליווי והכוונה, אפיון ועיצוב נכונים לקידום שלך, וזה לא הכול.

קידום אתרים בגוגל: לידים איכותיים יותר

אנשים מחפשים בגוגל את מה שיש לך להציע. בתור חברה לקידום אתרים אנחנו כאן כדי לחבר ביניכם.

גם אם העסק שלך קטן או בינוני, יש לך הזדמנות שווה להתחרות בזירה של גוגל עם קידום ממומן PPC.

הלידים החמים יכולים להיות שלך, בתנאי שיהיה לך פרסום מדויק, אפקטיבי – ותחרותי.

השירות שלנו רק מתחיל כאן. אנחנו מוודאים שהמודעה שלך מתחרה בהצלחה בעזרת כלים שונים. שווה לקרוא עוד!

קידום אורגני בגוגל: נכס דיגיטלי מניב

קידום אורגני SEO הוא המלך. התפקיד שלנו בקידום אורגני הוא להעלות אותך בדירוג.

רומא לא נבנתה ביום. התהליך של קידום אורגני לוקח זמן ודורש הרבה סבלנות, וחייבים לקחת בחשבון שאתרים אחרים מתחרים בך.  אבל כשהוא נעשה נכון ומקצועי, זאת אחת ההשקעות הטובות ביותר בעתיד העסק שלך.

אתר שממוקם גבוה בגוגל האורגני מניב הרבה יותר.

הוא גם מייצר לך מוניטין של עסק מצליח, רק בגלל שהוא שם.

איך אנחנו עושים את זה?

בניית דפי נחיתה מנצחים לקידום שלך

דף נחיתה טוב יכול להניב לך יותר. ואם אין לך אתר חזק אז דף נחיתה הוא התשובה.

דף נחיתה הוא דף בודד באינטרנט, שמניע לפעולה. הגולש מגיע אליו דרך קידום ממומן ומקבל פרטים שגורמים לו ליצור קשר. כשאנחנו בונים דף נחיתה ומקדמים אותו, אנחנו עוקבים מקרוב אחרי התגובה של הגולשים.

למה זה חשוב?

כי לפעמים צריך לשפר את דף הנחיתה או להוסיף לו דברים.

חבילת השירות שלנו של קידום בגוגל כוללת גם את זה!

רוצה להתקדם לגוגל?

זה קל!

WE ARE SHOCO MARKETING

חברה לבניית אתרים וקידום בגוגל

נעים להכיר, אנחנו רחלי וחיים נטע.

את הרומן שלנו עם עולם השיווק והמחשוב התחלנו לפני שנים. בדרך התמחינו בייעוץ עסקי ומיומנויות ניהול עסק שהוסיפו לנו ידע מטורף וניסיון, והיום אנחנו משלבים בהצלחה את האהבות האלה לחבילה ייחודית שמעניקה ללקוחותינו הרבה יותר מהמקובל. הדגש שלנו הוא על יחס אישי לכל לקוח, אפיון צרכים מדויק והתמקדות בדברים שיביאו לצמיחה.

 

כל עסק צריך אתר אינטרנט.

קשה מאוד לקדם עסק שאין לו אתר בכלל, או כשהאתר הקיים לא עולה היטב בגוגל. בשני המקרים המתחרים שלך מופיעים לפניך והם מקבלים את ההזדמנויות שהיו יכולות להיות שלך. אם חשוב לך לצמוח מבחינה עסקית הצעד החכם הוא לוודא שהאתר שלך עומד בכל התקנונים של גוגל ובנוי נכון לא רק מבחינת עיצוב יפה אלא גם מבחינה טכנית ברמה גבוהה. זאת ההתמחות שלנו: בניית אתרים בעיצוב שיווקי יפהפה בשילוב עם יכולות טכניות גבוהות שפותרות בעיות ומשיגות תוצאות.

 

קידום בגוגל זה כמו שתהיה לך חנות במיקום הכי חם.

בדיוק כמו שהמיקום של חנות בקניון גדול יכול לקבוע את כמות הלקוחות הנכנסים, כך המיקום שלך ב-"קניון" של גוגל משפיע על החשיפה והנראות שלך. אנחנו עושים את כל המאמצים כדי שמי שמחפש את מה שיש לך להציע, יגיע אליך. היום, המפתח להצלחה עסקית הוא קידום אתרים מוצלח בגוגל. אנחנו מתמחים בבניית קמפיין קידום שמותאם למה שהלקוחות שלך מחפשים – וגורמים להם להגיב לפרסום שלך! הרקע הנרחב שלנו בייעוץ שיווקי עובד עבורך – אנחנו נתאים לך את הקמפיין הנכון והמדויק, עם הכותרות הנכונות להצלחה שלך. כי רק קידום אתרים שתפור בול למידות שלך הוא המפתח להצלחה עסקית באינטרנט.

 

קידום אורגני הוא העתיד – וכל עסק יכול להתחרות בזירה הזאת!

קידום אורגני הוא הרבה יותר מקידום. זו אופטימיזציה. במילים פשוטות, זה התהליך שהופך את האתר שלך ליותר ויותר אידיאלי – תוך התייחסות למתחרים והתאמה לדרישות של גוגל. זה קידום ארוך-טווח שהוא הרבה יותר גדול, רחב יריעה ואפקטיבי מכל שיטה אחרת. אופטימיזציה אורגנית זו הדרך של כל עסק – בכל גודל – למקסם את ההזדמנויות שלו להופיע כשגולש מחפש משהו רלוונטי. זו השקעה בעתיד של העסק. כן, זה לוקח זמן. אבל התועלות עולות על ההשקעה בהרבה – כי כשהאתר שלך עולה גבוה בדירוג האורגני של גוגל הגולשים הרבה יותר מתרשמים. וזה עולה פחות בטווח הארוך.

 

הנה עוד כמה דגשים נוספים, שגוגל דוחפים להטמיע ככל שאנחנו מתקדמים אל העתיד:

אתר חייב להיות רספונסיבי באופן מלא: זה לא רק "התאמת העיצוב לגלישה בטלפון" – זה אומר שחוויית המשתמש (UX) צריכה להיות מעולה. זה הרבה מעבר לעיצוב. חוויית משתמש אומרת שנוח וקל לגלוש באתר. אין יותר מידי הקלקות בדרך למידע שהגולש מחפש. האתר ברור. הניווט קל ופשוט. אין יותר מידי גימיקים שמפריעים וכדומה.

 

וזה לא הכל – חוויית משתמש קשורה גם למהירות הגלישה:

אחד הפרמטרים של גוגל הוא עד כמה מהר האתר עולה. וזה פרמטר חשוב שרק ילך ויקבל דגש. גולש שהמתין שבריר שנייה יותר מידי נוטש את האתר, וגוגל רואים את הכל. אם כן, אי אפשר להגזים במהירות גלישה גבוהה. גוגל פשוט זורקים למטה בדירוג אתר שנטען לאט. הם לא מנהלים משא ומתן.

 

אבטחת האתר: לא מחפפים.

מגפת ההאקרים והבוטים ההרסניים היא בעיה גלובלית, שמשפיעה ישירות על גוגל. הם לוקחים את הנושא ברצינות רבה ואם הם חושדים שהיתה פריצת אבטחה לאתר הם נותנים התראה, ואם בעל האתר לא מגיב אז הם פשוט חוסמים אתר מקידום ממומן ואפילו מהופעה במנוע החיפוש שלהם.

אאוץ'.

בתור חברה לבניית אתרים וקידום בגוגל זה התפקיד שלנו להכיר את כל הדרישות של גוגל ולהתאים את האתר שלך לאופטימיזציה הטובה ביותר. כל האתרים שאנחנו בונים כוללים אנטי-וירוס, ומאוחסן בתנאים של הגנה קפדנית.

נשמח לחזור אליכם עם נתונים מדויקים